miercuri, 4 noiembrie 2015

Ziua de nastere a Adelinei mele!

Cum a trecut timpul, Adelina!
Astazi implinesti varsta pe care o aveam eu cand ne-am cunoscut , ce mult este de atunci.
Si tot astazi se implinesc exact un an si patru luni din acea seara de patru iulie cand te-am vazut si ti-am auzit vocea ultima oara.
Nu te-am uitat, nu am uitat nimic si nu voi uita vreodata, cele mai frumoase momente ,cele mai dragi amintiri din viata mea vor fi mereu legate de tine,vei ramane pentru totdeauna Adelina mea!


2 comentarii:

Popa Mihaela-Adelina spunea...

Mihai, iti multumesc pentru gandurile frumoase si iti urez in avans un calduros ”La multi ani!” cu ocazia zilei onomastice. Multa sanatate si fericire!

puiu mihai spunea...

Iti multumesc la randu-mi, Adelina, si anticipat iti reintorc si eu urarile pentru singura zi din an in care iti spuneam Mihaela!

Trimiteți un comentariu