sâmbătă, 3 noiembrie 2018

La multi ani, Adelina mea!

Astazi , ani iar socotim...

Sunt 37....numar prim.

O treime si-o septime,

Sunt la fel ....numere prime.

Iar in gandu-mi...Adelina..

Pentru mine...tu esti Prima!

Un comentariu:

Popa Mihaela-Adelina spunea...

Oare azi se implinesc 7 ani de cand ma temeam de cifra fatidica 30? De-as mai da timpul inapoi, as gandi totul in altfel. Acum nu fac decat sa ma amuz de mintea mea de atunci si sa apreciez timpul in altfel, fiecare clipa o vad diferit si imi dau seama ca timpul e cel mai mare dusman al nostru, raman doar amintirile.

Nu stiu daca ai citit pe blog, dar lucrez tot la optica medicala, unele lucruri s-au schimbat,altele nu... Poate doar eu m-am mai maturizat, am invatat...sa invat din greseli si asta m-a mai maturizat. Cateodata am uitat ca oamenii nu sunt facuti dupa acelasi calapod ca al meu si am avut multe de infruntat de la cei din jur, mai ales la munca, stii cum se spune: ”esti bun, esti luat de fraier.”


Iti multumesc frumos, Mihai, pentru poezie, pentru gandurile frumoase si pentru urari!

P.S.Te-am mai vazut pe playok.ro, dar doar atat...mai joc din cand in cand sah, deschid cu mutarile invatate de la tine, nu mai tin asa mult la punctaj, joc doar de placere, gandesc ce pot face mai departe si cateodata mai si castig, dar de multe ori si pierd. :)

Iti multumesc inca o data ca ti-ai amintit de mine si mi-ai transmis aceste urari.

Iti doresc din suflet sa ai parte de tot binele din lume, Mihai!


Trimiteți un comentariu